Mans darbs viennozīmīgi ir ļoti interesants un reizē arī visai grūts un sarežģīts. Domāju, ka arī citi cilvēki piekritīs manis teiktajam, ka darbs ar reklāmu un klientiem ir ļoti darbietilpīgs, lai varētu sasniegt labus rezultātus un pelnīt samērā lielu atalgojumu.
Konkrētāk runājot, man darbs ir saistīts ar medijiem, esmu reklāmas projektu vadītāja sporta izdevumiem. Mans galvenais uzdevums ir pārdot pēc iespējas vairāk reklāmas laukumus šajos izdevumos, lai varētu izpildīt man noteikto budžetu. Darbs tiešām nav no vieglajiem, lai arī žurnāla auditorija, viennozīmīgi lielākā daļa ir vīrieši, tātad maksātspējīgā auditorija, klientus tomēr ir visai grūti pārliecināt ievietot reklāmu šajos izdevumos, jo, lielākā daļa potenciālo klientu uzskata, ka viņiem reklāmu nemaz nevajag, ka viņiem ir pietiekošs klientu loks, klienti nevēlas riskēt zaudēt naudu, lai mēģinātu piesaistīt jaunus klientus, līdz ar to palielināt savu peļņu, jo uzskata, ka mūsdienās liela vērība netiek pievērsta iespiestajām reklāmām, bet gan vairāk televīzijas reklāmām un radio reklāmām. Protams, ka šādam viedoklim daļēji piekrītu arī es, tātad, ka noteikta mērķauditorija viennozīmīgi vairāk uzmanības tiešām pievērš audio un TV reklāmām, bet ir arī otra daļa potenciālo klientu, kuri labāk izvēlas tomēr lasīt žurnālus un laikrakstus, tādējādi arī tiek aplūkotas reklāmas, kas, tomēr piesaista cilvēku uzmanību.
…