Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
  • Environmental Factors - This Paper Identifies the Environmental Factors that Affect Global & Domestic Marketing Decisions. - MKT/421

     

    Eseja1 Mārketings, reklāma

1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:273167
 
Vērtējums:
Publicēts: 26.04.2006.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Introduction
Marketing Coca-Cola in China has been a long and trying road. The Coca-Cola Company first opened bottling plants in Shanghai and Tianjin in 1927. A third plant opened in Qingdao in 1930. After a 30-year absence from the country, The Coca-Cola Company re-entered China in 1979, following the re-establishment of relations between China and the United States. Coca-Cola was the first American consumer product to return to China. (Coca-cola.com)
Environmental Factors
Some of the environmental factors faced in the first few years sales being one of them. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1301730
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties