Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:684860
 
Vērtējums:
Publicēts: 02.01.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ja klients ir kļuvis par lojālo klientu, tad var secināt, ka viņš ir apmierināts ar piedāvāto klientu apkalpošanu un ar viņu var strādāt tālāk. Tas nozīmē to, ka jāturpina viņu iepriecināt un pārsteigt, varbūt ar kādu sīku dāvanu, tāpēc ka šis klients izstāstīs savām paziņām par jums, un tie savukārt pastāstīs vēl paziņām. Ja klientu labi apkalpoja un viņš ir saņēmis EMOCIONĀLO GANDARĪJUMU, viņš to atcerēsies ilgi, kas uzņēmumam nāk tikai par labu.
Izcila klientu apkalpošana ir māksla, kas ļoti ietekmē uzņēmuma attīstību un nākotni. Noteicošais faktors, kas klientu piesaista konkrētajam produktam, ir emocionālā saikne ar produktu, pakalpojumu, firmu vai tās darbiniekiem. Mūsdienās, emocijas cilvēkiem nozīmē daudz vairāk nekā iegūtais labums no produkta vai pakalpojuma. Vienmēr jāatceras, KLIENTS ir jebkura uzņēmuma prioritāte, jo bez klientiem uzņēmējdarbība nav ne iespējama, ne vajadzīga. Klientam ir svarīga ne tikai produkta vai pakalpojuma kvalitāte, bet arī apkalpošanas servisa līmenis.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties