Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:518323
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.06.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Kā ir teicis J.S.Kounins, „Lai sāktu darboties pat vislabākā programma, skolotājam ir jāprot izvēlēties piemērotus klasvadības paņēmienus, lai skolēni sāktu strādāt un aktīvi piedalītos stundā”. Ja pieņem, ka disciplīna ir kārtība, tad šai kārtībai būtu jābūt demokrātiskā ceļā noteiktai. Tas, vai šī kārtība būs vai nebūs panākta labvēlīgi, ir atkarīgs no skolotāja. R.Dreikurs ir teicis, ka „disciplīna ir visas izglītības atbalsta punkts. Bez disciplīnas abi – gan skolotājs, gan skolēns – atrodas disbalansā un klasē nevar notikt pienācīga mācīšanās”. Mūsdienu skolā šo disciplīnu nodrošina efektīva klasvadība, un tās mērķis ir ne tikai uzturēt klasē kārtību, bet arī sekmēt skolēna pašdisciplīnas attīstību un nostiprināšanos. Savukārt, lai šī klasvadība būtu sekmīga, skolotājam jābūt humānistam. Kā uzskata K.Rodžers – visatļautība nav atbalstāma, tomēr autoritārisms arī nesekmē skolēnu pašdisciplīnas veidošanos. Skolotāja mērķis ir palīdzēt attīstīties bērnam kā personībai. Un pilnvērtīga personība ir pašdisciplinēta personība.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1372964
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties