Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:479480
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmedevēji iegulda lielus līdzekļus psiholoģiskiem pētījumiem. Kā ir teicis vienas reklāmas aģentūtas pārstāvis:” Ja tu vēlies iekļūt cilvēku makos, vispirms tev ir jāiekļūst viņu dzīvēs”. Tādējādi iespējams reklāmdevēji ir tieši tie, kas izprot jēdziena alkoholisms nozīmi vislabāk par visiem citiem. Un tie izmanto šīs zināšanas, lai turētu cilvēkus noliegumā.
Narkomāna ticība tam, ka narkotiskā viela ir tā draugs vai mīļākais tiek pastāvīgi pastiprināts ar reklāmām. Alkohola reklāmās pudele tiek dažreiz attēlota kā draugs vai ģimenes loceklis. „Paņem mūsu ģimeni pie sevis uz brīvdienām” – vēsta Michelob reklāma, kurā pudeles ir ietērptas Santa Klausa apgērbā. Cita reklāma attēlo šņabi kā „Perfektu vasaras viesi”.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties