Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:125194
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.10.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ņemot vērā katra dzimuma raksturu, tūrisma produktu patēriņa paradumus ietekmē arī katra dzimuma vājības. Nevar viennozīmīgi teikt, ka sievietēm ir tikai vājības, tādas ir arī vīriešiem, tāpēc nedrīkst izslēgt, ka katru dzimuma vājības ir spējīgas atstāt iespaidu uz tūrisma produktu pirkšanas un izmantošanas paradumiem.
Darba autore uzskata, ka, lai arī sievietes ir dažādas, tomēr var atrast vienojošas vājības, piemēram, apģērbs, saldumi, skaistums un sports utt. Arī vīriešiem ir savas vājības, piemēram, skaistas sievietes, sports, zvilnēšana gultā, ēšana utt. Tas tikai nozīmē, ka katrs dzimums spēj ietekmēties no savām vājībām pieņemot dažādus lēmumus attiecībā uz tūrisma produktu izvēli un to patēriņu.
Savu iepriekš izteikto apgalvojumu, darba autore vēlas pamatot ar J. Norrisa un G. Walla veikto pētījumu, kurā abi autori galvenokārt skaidroja, ka vissvarīgāk ir iegaumēt to, ka tūrisms ir jābalsta uz abu dzimumu vajadzībām, tādējādi tiks panākts maksimālais tūrisma produkcijas patēriņš (Norris, Wall 1994).


Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties