Manuprāt, šī brīža problēma Latvijas drukāto mūzikas mediju jomā ir tāda, ka cilvēki nav informēti par šādu mediju esamību, par to, kāds saturs tajos ir pieejams, kur šādus medijus var iegādāties utt. Vēl problēmas sagādā tas, ka ir iespēja iegādāties ārzemju mūzikas žurnālus, par kuriem mūzikas mīļotāji zina un ir pārliecināti par to kvalitāti. Viens no variantiem, kā popularizēt latviešu mūzikas žurnālu iespējams būtu iegādāties katrā žurnālā kādu rakstu no zināmāka ārzemju mūzikas žurnāla. Otrs variants, kurš, manuprāt, ir ticamāks, ka Latvijā varētu ienākt kāds no kaimiņvalstu vai ārzemju mūzikas žurnāliem (līdzīgi kā FHM, Cosmopolitan utt.). Trešais variants, ka Latvijā varētu parādīties kāds jauns drukātais mūzikas medijs, kas sevi popularizējot un veidojot tēlu un atbilstošu saturu, iekarotu šīs nišas auditoriju. Ceturtais variants, ka savu mūzikas žurnālu, kā papildus biznesu, varētu sākt izdot kāds uzņēmums, kas ir jau ieguvis atpazīstamību mūzikas industrijā, piemēram, ierakstu kompānija vai radio stacija (piemēram, Radio 101).
Jāatceras, ka būtiskākais ir veidot savu atpazīstamību, jo cilvēki nevar lasīt to, par ko viņi nezin. Attiecībā uz šobrīd iznākošo žurnālu „Mūzikas Saule”, varu teikt, ka šo žurnālu nevienā tirdzniecības vietā neesmu ievērojusi un neesmu arī neko lasījusi/redzējusi par šo žurnālu pirms šī referāta rakstīšanas, un arī mani draugi, kas interesējas par mūziku un jaunumiem mūzikas jomā, nebija pārliecināti, vai šis žurnāls vēl iznāk.
Jebkurā gadījumā, manuprāt, nākotnē Latvijā drukātajiem mūzikas medijiem vajadzētu attīstīties, taču koncentrējoties ne tikai uz Latvijas mūzikas notikumiem un mūziķiem, bet veidojot vai pērkot arī kvalitatīvu saturu par ārzemju mūzikas notikumiem un mūziķiem.
…