Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:804189
 
Vērtējums:
Publicēts: 02.09.2005.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Channel No 2: Telemarketing
Telemarketing uses the telephone to sell directly to consumers. It has become a primary direct marketing tool. Many use outbound telephone marketing in a proactive way to generate and qualify sales leads, and sell directly to consumers and businesses. We may use the telephone calls as a means for research, testing, database building or appointment making, as a follow-up to a previous contact, or as part of motivation or consumer-care program. There is also inbound freephone numbers to receive orders from customers. These calls are usually made in response to an advertisement in the press, on radio or television, in a door drop or direct mailing and in catalogues. With the help of this alternative channel we can use the telephone calls in order to come closer to our potential customers and inform them better of our products. But this is a very good alternative channel as to the ability of reaching consumers because as it was mentioned earlier we can talk to them directly and ask for their needs.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1296686
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties