Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:912281
 
Vērtējums:
Publicēts: 11.09.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

This model has direct application in H&M's retail stores where it sells its products to consumers. H&M's corporate buyers in Sweden actively manage its inventory, researching itemized sales reports by country, store, and, most importantly, type of merchandise daily (Capell, 2002). The buyers use this information to reallocate production or shipments, reducing potential overstock problems. The itemized reports also allow buyers to maintain a high level of turnover, keeping apparel on the sales floor up to date.
Enhancing the company's competitive advantage in this area, the integrated direct distribution channel ensures that H&M stores receive new shipments daily, giving the company further control over responses to supply and demand shifts (Capell, 2002). The company estimates that each store receives between 500 and 1,000 new items daily, with total sales of over 550 million items annually company-wide.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1288023
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties