Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Discusses how Employees Affect Consumer Behavior and what Can Be the Best Ways to Improve Their Effectiveness

     

    Eseja1 Vadība

1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:383792
 
Vērtējums:
Publicēts: 01.04.1997.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

The first thing you need to do is let your employees know what you expect of them, how much individual judgement they can use, and what the rewards will be. Giving employees some flexibility in handling problems lets them know that you trust them. Employees should know your companies products or services, the company philosophy, and your industry. Make it clear to your employees how important customer service is to everyone's future.
Make sure that your employees have been trained properly and have all the resources they need to do their jobs. Include them in decision making and explain company policies. Assure them that they will be backed, when a quick response was needed to satisfy a customer. Explain to them the basics of social interaction, like smiling and eye contact. Most importantly be a good example.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1254950
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties