Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Discuss how the Behavioural Sciences Might Help in Understanding Buyer Behaviour and Through This the Development of Successful Marketing Programs

     

    Eseja6 Mārketings, reklāma

5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:201835
 
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.1996.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Conclusion
Marketing products is pointless if the marketers are unaware of the consumers needs and wants. Without knowledge of the areas of behavioural sciences it would be virtually impossible for marketers to identify any characteristics of their consumers. Without this it would not be possible to achieve maximum sales and product potential.
Marketing by definition is all about 'Anticipating, identifying, satisfying, customers needs and wants'. (Wright 1999:13) The behavioural sciences such as sociology and psychology are paramount in achieving this goal. Throughout this assignment it is apparent how many of the topics I have discussed are interlinked. Companies must be aware that changing one of the factors I have listed may adversely affect other factors involved. Therefore careful planning is essential for any company to achieve a successful marketing programme.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1257367
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties