Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:353980
 
Vērtējums:
Publicēts: 06.09.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Conclusion
With the little advertising Red Bull uses, an extra push in one of these areas could prove very beneficial for the company. Red Bull's focus on low cost advertising may be what will put the company under. The company must first focus on the consumers and how they should be reached then use the most cost effective forms, instead of putting the cost before the consumer. With technology increasing, forms of direct marketing are becoming highly popular with not only businesses but also consumers. A spokesman for Red Bull said, "We were the original and there are a lot of people who are trying to copy us, but nobody has successfully achieved that. We still have the market share lead at 86%." But if Red Bull can not pick up the pace with others in this highly competitive market it could be the end for this company who has been known for its marketing strategy.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1287854
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties