Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:984733
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.03.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Diplomprojektā tiek aplūkotas loģistikas pamatfunkcijas un tās nozīme uzņēmējdarbībā, tika analizēti uzņēmuma “RJR Marketing and Sales” preču sadales kanāli, to priekšrocības un trūkumi.
Kopējie jautājumi visām problēmām, kuras skar loģistika, ir materiālās plūsmas un tai atbilstošās informatīvās plūsmas vadīšana.
Materiālu plūsmu, kā jebkura cita objekta, vadīšana sastāv no divām daļām: lēmumu pieņemšanas un pieņemtā lēmuma realizēšanu.
Lai pieņemtu pamatotus lēmumus materiālu plūsmu vadīšanai ir nepieciešamas noteiktās zināšanas. Šādu zināšanu izkopšanu pieskaita pie loģistikas un attiecīgi lielāka definējumu daļa traktē loģistiku kā starpdisciplināro zinātnes virzienu, kas ir tieši saistīts ar jaunu iespēju meklēšanu materiālu plūsmu efektivitātes paaugstināšanai.
Loģistikas procesa gaitā materiālu plūsma nonāk līdz ražotnei, pēc tam tiek organizēta tās racionāla kustība caur ražošanām un noliktavām un tālāk gatavo produkciju nogādā līdz patērētājam atbilstoši pasūtījumam.
Augstāk minētie darbības veidi vadot daudzveidīgas materiālas plūsmas nosaka loģistikas saturu, kuru terminu vārdnīcā definē sekojoši: loģistika – ir zinātne par plānošanu, kontrolēšanu, transportēšanas vadīšanu, uzglabāšanu un par citām materiālām un nemateriālām operācijām, kuras notiek nogādājot izejvielas un materiālus līdz ražošanas uzņēmumam, gatavu produkciju - līdz patērētājiem, saskaņā ar prasībām, kā arī attiecīgas informācijas nodošanu, uzglabāšanu un apstrādi.
Loģistikas pielietošanas nepieciešamība ir izskaidrojama ar konkurences attīstību un pāreju no ražotāja tirgus pie patērētāja tirgus, kad uzņēmēji saka pievērst vairāk uzmanības ne precei, bet to piegādes kvalitātei. Uzņēmumu konkurētspēja ir atkarīga no prasmes pareizi organizēt loģistikas procesu. Piegādātāji, kuri izmanto loģistiku, var garantēt produkcijas piegādi tieši laikā vajadzīgo daudzumu nepieciešamā kvalitātē un viņiem ir lielāks vērtīgums, nekā tiem piegādātājiem, kuri nenodrošina līdzīgas garantijas.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties