Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:245679
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Izstrādājot reklāmas stratēģiju, jāpieņem trīs stratēģiski lēmumi par reklāmas izgatavošanu, mediju izvēli, kā arī jāveic mārketinga elementu savstarpēja koordinācija ar tiem atvēlētiem naudas līdzekļiem. Lai mārketinga un reklāmas stratēģija sniegtu nepieciešamo atdevi ilgstošā laika periodā, reklāmas darbībām ir jāpapildina vienai otru. Reklāmas mērķi ir jānoformulē skaidri, precīzi un tiem jābūt izmērāmiem, un ar laika robežu. Precizitāte un izmērojamība ļauj reklāmdevējiem novērtēt reklāmas panākumus: kampaņas beigās izspriest vai mērķi ir sasniegti un, ja ir, tad, cik labi tas ir izdarīts.
Reklāmas mērķis ir konkrēta rīcības taktika kā informēt, atgādināt un pārliecināt auditoriju noteiktā laika periodā. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1317389
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties