Izstrādājot reklāmas stratēģiju, jāpieņem trīs stratēģiski lēmumi par reklāmas izgatavošanu, mediju izvēli, kā arī jāveic mārketinga elementu savstarpēja koordinācija ar tiem atvēlētiem naudas līdzekļiem. Lai mārketinga un reklāmas stratēģija sniegtu nepieciešamo atdevi ilgstošā laika periodā, reklāmas darbībām ir jāpapildina vienai otru. Reklāmas mērķi ir jānoformulē skaidri, precīzi un tiem jābūt izmērāmiem, un ar laika robežu. Precizitāte un izmērojamība ļauj reklāmdevējiem novērtēt reklāmas panākumus: kampaņas beigās izspriest vai mērķi ir sasniegti un, ja ir, tad, cik labi tas ir izdarīts.
Reklāmas mērķis ir konkrēta rīcības taktika kā informēt, atgādināt un pārliecināt auditoriju noteiktā laika periodā. …