Būtiski darbinieku rīcību ietekmē arī sociālās vajadzības. Ir tikai pašsaprotami, ka strādāt tādos apstākļos, kur savstarpēji starp darba kolektīvu un uzņēmuma vadītāju valda konflikti un nesaskaņas ir praktiski neiespējami un vēlamais darba produktivitātes rezultāts no darbinieka, strādājot nepārtrauktos konfliktos un domstarpībās, nebūs panākams. Uzņēmuma vadītāja ietekme uz darbiniekiem ir ļoti svarīga, lai stimulētu, pamudinātu tos attīstīties. Viennozīmīgi darbinieks ar prieku darīs savu darbu , ja vadītājs būs tas , kurš iedrošinās savu padotos , veicinās to izaugsmi un iespējams arī atbalstīs viņu darbu un kā uz attīstību vērstu nodomu , izsniegs tiem prēmijas, par labi padarītu darbu . Karjeras izaugsmes iespējas un sevis pilnveidošana ir spēcīgs darbinieka rīcību ietekmējošais faktors. Darbiniekam apzinoties savas iespējas attīstīties uzņēmumā arī pastāvēs vēlme sevi motivēt, sasniegt augstākus mērķus savā karjerā . Pēc autores domām, šāds stimuls neapšaubāmi darbiniekam būs kā pamats, lai pildītu savus pienākumus un ar lielāku atdevi veicinātu savas karjeras attīstību.…