Darbiniekam uzņēmumā ir jārīkojas tā, lai neaizskartu citus darbiniekus, jāpilda savi darba pienākumi. Manuprāt, ikvienam no mums ir ētikas principi, tāpēc neaprakstīšu kā būtu jāattiecas pret kolēģiem utt. Ideālajā variantā būtu tā, ja mēs viens otram darītu tā, kā gribam ,lai mums dara un nedarītu otram tā, kā negribam ,lai mums dara.
Katram darbiniekam tomēr ir jārūpējas par savas darba vietas reputāciju, jo galu galā ,tomēr no uzņēmuma reputācijas ir atkarīga klientu uzticība un peļņa. Nedrīkst spļaut katlā, no kura pēc tam pašam „jāēd”.
Mūsdienās pelnošākie žurnāli ir tie, kuri atspoguļo populāru vai zināmu cilvēku personisko dzīvi vai kļūdas. Piemēram, ja darbinieks par savu darba devēju izlasa negatīvu informāciju, tad viņš var domāt: „Kā viņš no manis var prasīt to ,ko pats nevar izdarīt?” Darbinieks zaudē cieņu pret darba devēju, kas savukārt traucē vadīšanā.…