Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:923622
 
Vērtējums:
Publicēts: 05.11.2018.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
Darba fragmentsAizvērt

“Monitoring customer service as satisfaction is an ongoing process.” (moodle.boston, n.d.) The local garage has be reliable – provide the same, dependable service all the time to let their customers know what to expect. Valuing staff knowledge and training – to let staff know the newest information. If the local garage will get it right they will increase sales, have a productive and content staff and attract new customers. (moodle.boston, n.d.)
Improve customer care is the golden key to any successful business – if you do not have it, make it as a priority. (Mansoor, 29.01.2018) Competitors will try to do it better, you need to keep eyes on their ideas and failures too. (moodle.boston, n.d.)

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1368177
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties