KAMPAŅAS REZULTĀTS UN PALIEKOŠIE EFEKTI
„Reklāmas kampaņa ir stratēģisks plāns, kas apvieno kopējā idejā reklāmas paziņojumu sērijas dažādos plašsaziņas līdzekļos noteiktā laika posmā.”6
Uzskatu, ka šī ir ļoti labi uztverama un iedarbīga sociālās reklāmas kampaņa un labi spēj realizēt sasniedzamos mērķus. Bērnus tā spēj piesaistīt, gan ar multenīti un dziesmiņu, gan arī ar CSDD realizētajām, viņiem adresētajām aktivitātēm. Tāpat veiksmīgi ir izveidots akcijas simbols Robītis - mīkstā rotaļlieta, kas ir gan kā mantiņa, gan atgādinājums, ir sprādzējams pie bērnu sēdekļa drošības jostas un “dzīvo tēta vai mammas automašīnā”. Arī pieaugušie veiksmīgi ir piesaistīti ar dziesmiņu, ko dungo kopā ar saviem mazajiem. Reklāmā ietvertā informācija ir mudinājusi viņus aizdomāties par sekām, kuras var būt, ja bērni netiek sprādzēti. Tāpat tos rosina domāt un rīkoties iedarbīgā vides reklāma. Kā pluss un galvenais paliekošais efekts, manuprāt, ir bērnu atgādinājumi vecākiem (tā kā mazajiem patīk rituāli un kārtība, viņi ir čakli atgādinātāji), ka „”vajag taču sprādzēties” ne tikai akcijas laikā, bet arī pēc tās beigām radio un televīzijā un CSDD akcijās. Šīs kampaņas rezultātā pieaugušajiem rodas pozitīvs pieradums – sprādzēties pašiem un sprādzēt savus mazos pasažierus. Savukārt, atkārtotās akcijas pēc laika, iedarbojās gan kā labs atgādinājums lielajiem, gan kā svaiga informācija jau citai, “jaunajai paaudzei”.
…