Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:622047
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.03.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
Darba fragmentsAizvērt

CRM ir klientu attiecību pārvaldības sistēma. Angļu valodā CRM ir saīsinājums no “Customer Relations Management”. Klasiskā veidā CRM uzskaita un atgādina par visu komunikāciju, ko Jūs kā pārdevējs uzņēmuma vārdā veiciet ar saviem klientiem - visus zvanus, tikšanās un veicamos darba uzdevumus. Tā ir sistēma efektīvai pārdošanas darba organizēšanai. CRM palīdz uzņēmumam uzturēt kontaktu ar klientu, pilnveidot procesus, un tā rezultātā arī palielināt ieņēmumus.
CRM sistēma ir nepieciešama, ja plāno attīstīt biznesu, pieņemt jaunus darbiniekus un paplašināties. Tad ir vajadzīga pārdošanas komanda, kas strādās pie tā, lai uzņēmums iegūtu jaunus klientus un varētu augt. Šādā gadījumā CRM sistēma ir noderīga, jo tajā var apkopot informāciju par klientiem vienkopus, efektīvāk organizējot pārdošanas procesu. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties