Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:324126
 
Vērtējums:
Publicēts: 17.04.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

The theory of IPLC states that the mature product typically may become standardized across international markets. The yardstick for maturity in the product life cycle approach is the rate of sales growth. Changes in this rate mark the transition from one stage of the product life cycle to the next. To global car industry, some firms that manufacture cars may have ample opportunities for sales growth in the domestic market. But why large firms are willing to initiate global marketing for their well-established cars to expand business abroad. Simply because when the domestic markets for their cars are nearly saturated or reach maturity for sales decline, they may think of introducing standardised car to the international market to increase sales volume. It represents an increased tendency on the part of multinational enterprises to introduce new cars at home and abroad almost simultaneously.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1279601
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties