Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:855210
 
Vērtējums:
Publicēts: 04.10.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

As Patrick Lynch and Sarah Horton put aptly in their Web Style Guide (2002), many of the complex Web site creations from the past few years are like "1960s architecture" making users "wince and wonder how it could ever have been fashionable." ImageStream maintains a simple Web site strategy. The company provides customers with detailed market positioning and technical information about its products and technology solutions. At the same time, the company seeks to make the customer feel as comfortable working with ImageStream on-line as they would be if an ImageStream representative were to visit them personally. By providing clear, user-centered tools for pre- and post-sales needs, ImageStream has found a way to add value to the on-line experience and continues to use its informative site as a competitive advantage in the network infrastructure equipment market.
In order to maintain its competitive advantage, however, ImageStream must be able to anticipate and direct changes in its equipment market. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1288799
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties