Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:403032
 
Vērtējums:
Publicēts: 12.01.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

6. Conclusion
There are five content archetypes: Superstore, Category Killer, Specialty Store (offering-dominant), information dominant and the market dominant.
The dimension of content consists of offering mix, appeal mix, multimedia mix and content type.
Most of the content archetypes deliver the value cluster to their website to gain more competitive advantages.
Both the Washingtonpost.com and Nationalpost.com are provides the heavily information such as news to the users. They are in the same category which is information dominant.
In the aspects of dimension, both website such as Washingtonpost.com and Nationalpost.com are very similar. The only difference is Washingtonpost.com provides job information, education information, and alternate sources of media to compliment the content for broad band users. Both website information natures is very time sensitive.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties