Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:765775
 
Vērtējums:
Publicēts: 23.04.2006.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Getting quality teachers into urban schools is only half the battle. "At present, urban districts lose nearly one half of their newly hired teachers within the first 5 years of service" (Sachs, 2004, ¶ 1). Districts are using signing bonuses to attract new teachers, then offering low-interest housing loans, and tuition reimbursement programs to keep them (NEA, 2004b; VanKraayenoord, 2001). Other perks new teachers look for are high quality mentoring programs and on-going programs that promote collaboration among teachers. Mentoring may be especially important in urban areas where new teachers are faced with the challenge of working with students who need extra social, emotional, and academic support for which the teacher is not prepared (Kajs, 2002; NEA, 2004b; Tillman, 2003). While university programs struggle to prepare today's teacher for the challenges of the urban environment, the mentor can play a key role in bridging the gap between university instruction and practical experiences.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1301577
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties