Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Consumer Behaviour Case Study: Libb Pharmaceuticals

     

    Eseja4 Ekonomika

3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:755350
 
Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2005.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

CONCLUSION.
By understanding the consumer decision process, it reduces the marketers' uncertainty when they are designing a marketing mix and defining a target market. Libb Pharmaceuticals used the Fishbien's Model to better understand the attitude of consumers toward Alive toothpaste in the process stage of the consumer decision making model. Through the data collected from this research, it has revealed that the company must focus on health needs of using toothpaste rather than concentrating on the social needs. This can be done through upgrading or downgrading significant attributes presented in the product. For example, highlighting the important attribute of decay prevention rather than having fresh breath. It has been noted that Libb Pharmaceuticals cannot just target as many consumers possible and focus on all the characteristics of the brand.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties