Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:962152
 
Vērtējums:
Publicēts: 11.12.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

WAC for Colgate-Palmolive "The Precision Toothbrush"
Introduction
Colgate-Palmolive (CP) is a global leader in household and personal care products, with over $6.06 billion in sales and a gross profit of $2.76 billion. CP's five-year plan emphasizes new product launches and entry into new geographic markets and a continuing focus on core consumer products. Although international sales remained CP's strong suit, accounting for 64% of sales and 67% of profits in 1991, the company faced tough competition in international markets from P&G, Unilever, Nestle's L'Oreal Division, Henkel of Germany and Kao of Japan.
Situation
In 1991, CP held 43% of the world toothpaste market and 16% of the world toothbrush market. Other oral care products included dental floss and mouth rinses. In 1991, worldwide sales of CP's oral care products increased 12% to $1.3 billion, accounting for 22% of CP's total sales. Toothbrushes represented 19% of CP's U.S. Oral Care Division sales and profits, and CP held the number one position in the U.S. retail toothbrush market with a 23.3% volume share.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1276030
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties