Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Compare how Products and or People Are Represented in Advertisements

     

    Eseja1 Māksla

1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:993908
 
Vērtējums:
Publicēts: 13.05.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

As I am going to explain to you in this essay, the representation of products and people in advertisements has changed dramatically. I can successfully reach this conclusion by looking at two adverts in particular, one advert made in 1945 and one on the Weetabix website from 2003/2004. By comparing the two 'Weetabix` mediums I hope to prove that advertising companies have changed their strategies over the last 59 years to suit the relative circumstances. Both the print and broadcast media that I am comparing have very similar target audiences, they are targeted at 'housewives with children`and this is shown by many creative devices used by Weetabix.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1282849
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties