Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Characterize the Major Promotional Methods You Are Familiar with and then Discuss Word-of-Mouth and Buzz Marketers

     

    Eseja2 Mārketings, reklāma

2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:578428
 
Vērtējums:
Publicēts: 03.11.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Promotional objectives differ from one organization to another and within companies over time. Marketing efforts can be used in several ways. Promotion aspires to generate knowledge of a product and to encourage demand for a new product. Therefore, lets take a look at some familiar promotional methods, traditional word-of-mouth marketing, and the latest craze amongst the twenty something generation; buzz marketing.
<Tab/>The advertising blend for a product may consist of four major promotional methods: advertising, personal selling, public relations, and sales promotion.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1289957
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties