Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:734436
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Vispopulārākā vide, kurā tiek ievietotas reklāmas ir televīzija, un to arī uzskata par visefektīvāko veidu, kā uzrunāt potenciālo klientu. Ne mazāk efektīvāka vide ir radio, tiesa, reklāmas sasniegs tikai tos, kuri klausās noteiktās stacijas. Arī kino, pirms seansiem minūtes desmit tiek rādītas reklāmas, u atkal aspekts – tie kuri apmeklē kino redzēs reklāmas, tie kuri nē, tos nesasniegs. Tad bieži tiek izmantoti laikraksti un žurnāli, šiet reklāmas ievietot ir ļoti efektīvi, jo katrai mērķauditorijai ir savi žurnāli un tajos var izvietot specializētās reklāmas. Publiskās vietas, kā stendi, stapi, logi, tad vēl auto uzlīmes. Nozīmīga reklamēšanās vieta ir tirdzniecības vietas, jo tieši tur notiek pircēja izvēle – iegādāties vai nē. Un vislielākā reklāmu vieta ir internets – rekāmkarogi, baneri, uznirstošie logi, interaktīvās reklāmas, vēstules, ko dēvē par spam, skrejlapiņas, kuras vienmēr piemēslo paskatīti, telelfonreklāmas. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1322987
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties