Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:619945
 
Vērtējums:
Publicēts: 05.11.2005.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

A chiseled man stands alone. His muscles bulge through a tight white t-shirt that subtly defines his silhouette. The positioning of his arms, hands, legs, and even the way his head is directed right at the camera, implies that there is more to this advertisement than the two words stamped across his chest...Calvin Klein.
Advertising today is very strategic and precise. As societal norms evolve over time, advertising seems to be the driving force defining what is acceptable. By using articles by Tom Reichert, Douglas Rushkoff, and the duo of William L. James and Arthur J. Kover, it is clear as to what is socially acceptable today and how advertising has impacted culture. Today's advertising shapes our culture by defining what is deemed socially acceptable because provocative advertisements are more prevalent in today's culture, advertising companies use new strategic tactics such as psychological targeting, and persuading audiences to enjoy the advertising system.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1298346
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties