Katrai sociālai problēmai ir objektīvais faktors - apstākļi, bet ir nepieciešams arī subjektīvais faktors - attieksme, kas apstākļus novērtē kā nevēlamus. Viens no svarīgiem sociālās problēmas definīcijas punktiem ir tas, ka šī problēma ir risināma. Mana tēma ir par sociālam problēmam starp pedagogu un skolēniem un to pārvarēšanas iespējam sportā stundā. Šī tēma ir ļoti aktuāla, jo jaunieši – ir Latvijas nākotne. 30% no mūsu planētas iedzivotajiem ir tieši jaunieši, viņi arī nākotne ieņems vadošus amatus ekonomikā, politikā, un sociālajās sabiedrības sfēra. Tāpēc pedagogu galvenais uzdevums ir izglītot jauniešus. Teju katrā klasē ir pa kādam skolēnam, kura uzvedība sagādā problēmas apkārtējiem – skolēns traucē stundu darbu, rupji lamājas, morāli un fiziski aizskar klasesbiedrus.…