Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Business Buying Behavior and Buying Process

     

    Eseja5 Vadība

4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:521281
 
Vērtējums:
Publicēts: 09.05.2006.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Buyer behavior can be defined as the activities and decision processes that involves in choosing between alternatives, procuring and using products or services.
The behavior of buyers is influenced by various factors, we can broadly categorize them in two categories of influence
1. Endogenous factors (i.e. factors that are internal to the individual). These influencers are needs and motives, learning, attitudes, personality and self concept.
2. Exogenous factors (i.e. factors that are external to the individual). These factors are Culture, reference groups, family, social status etc.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1302243
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties