Augstskolas bibliotēkā ir maz informācijas par bukletu un brošūru veidošanu, tādēļ, lai iegūtu informāciju tika aplūkota arī literatūra par kampaņu veidošanu, prezentāciju un moderāciju gatavošanu, reklāmu strukturēšanu un pareizu valodas lietošanu. Šī literatūra atbilst tematam, jo, arī veidojot bukletus un brošūras, ir jāpievērš uzmanība mērķim, auditorijai, vizuālam noformējumam, valodas stilam un ziņojuma saturam. Bukletiem un brošūrām ir savas priekšrocības, tikai tādā gadījumā, ja tie ir izveidoti kvalitatīvi un efektīvi, tādēļ tuvāk aplūkosim tos faktorus, kas būtu jāņem vērā to gatavošanā.
Līdzīgi kā prezentācijām, tā arī bukletu un brošūru galveno mērķi parasti nosaka darba devējs vai pasūtītājs un tas izriet no uzdevumiem, ko kāda instance apzinājusi pati uz savu roku. Tomēr pirms bukleta vai brošūras sagatavošanas jāsaliek akcenti un galvenais mērķis jāsadala sīkākos mērķos (K.D.Hofmanis 2005:18). Tādējādi būs vieglāk izprast, kas ir tas, ko ar šo bukletu vai brošūru vēlamies sasniegt. Ja mērķi tiek formulēti skaidri, tad tos beigās var pārbaudīt, kas nenoliedzami arī vienlaikus palielina izredzes, ka tos varēs sasniegt (K.D.Hofmanis 2005:19).…