Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:602907
 
Vērtējums:
Publicēts: 13.09.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Strategy is a deliberate search for a plan of action that will develop a business's competitive advantage and compound it. For any company, the search is an iterative process that begins with recognition of where you are and what you have now. Your most dangerous competitors are those that are most like you. The differences between you and your competitors are the basis of your advantage. If you are in business and are self-supporting, you already have some kind of competitive advantage, no matter how small or subtle. Otherwise, you would have gradually lost customers faster than you gained them. The objective is to enlarge the scope of your advantage, which can happen only at someone else's expense.
Ultimately, a company's profitability depends on three elements: Value Creation, Internal Operations, and Competitive Advantage. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1362124
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties