Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:203244
 
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.1996.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

HOG builds brand community and dispels the old image of Harley owners as Hell's Angels gangs. In fact, Harley has been so successful in building its brand that BusinessWeek ranks it as the 44th most valuable in the world. Retaining Harley owners is clearly lucrative; Harley estimates that active HOG members spend an extra $850 a year with the company. This translated into over $140 million, money that can easily be spent elsewhere by less loyal customers.
2.Given that HOG serves to retain and reach customers by building a brand community, the Posse Rides serve to create a brand within the brand. Lisa Laundry describes Harley as "a mystique, a lifestyle as opposed to a brand." This kind of awe is mixed with a cultist sense of community, a dollop of patriotism and Americana, and commitment to riding to create your average Harley rally pilgrim. The Posse Rides focus on the latter part of that physiological make-up, on the hard-core riders.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1256793
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties