Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:776904
 
Vērtējums:
Publicēts: 26.06.2002.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pasaules “brendi”, kā mēs tos esam paraduši dēvēt, nav nekas cits kā produktu marka – preces raksturojuma elements, vārda saīsinājums, skaitlis, zīme, simbols. Taču ir jāņem vērā šāda nianse – brand name ir produkta markas sastāvdaļa, kas izteikta ar vārdu, saīsinājumu vai skaitli, produkta zīme (brand mark) ir produkta markas daļa.
Leslijs Batterfīlds grāmatā “Izcilība Reklāmā” raksta, ka firmas marku vērtība un loma pēdējā laikā kļuvusi par strīdīgu jautājumu, jo ne tikai svarīga ir veiksmīgas markas izcelšana no mārketinga menedžeru puses, bet arī atzīšana visā finansu pasaulē, akcionāru fondos, lai uzņēmumi augtu un attīstītos.
Tādēļ jāliek uzsvars un veiksmīgu brand zīmi, taču pirms definēt marku, jādefinē pats produkts un to izdarīt nav nemaz tik vienkārši. Pirmkārt, bieži vien paviršības vai kļūdas pēc brand zīme un produkts bieži tiek asociēti tikai un vienīgi ar ātri pārejošām patērētāju precēm. Taču šodien visātrāk augošie un peļņu nesošie produkti ir iekļauti tieši pakalpojumos – finansu, mazumtirdzniecības, menedžmenta pakalpojumos.



Kā arī blakus produktam un pakalpojumam, cilvēki, vietas un idejas var tikt iedomāti kā daļa “produkta”. Politiķi, kino zvaigznes un privatizācijas shēmas šodien
tiek apzīmētas līdzīgā veidā kā Coca – Cola un pazīstamas zobu pastas, tā apgalvo Batterfīlds.
Otrkārt, produkta jēga cilvēkiem, kas ir iesaistījušies šī biznesa procesā ir atšķirīga nekā tiem cilvēkiem, kas ir it kā nostāk no tā visa. “Iekšpusē” ir visi darbinieki, menedžeri, ražotnes, “ārpusē” – patērētājs, kuram produkts nozīmē kaut ko atšķirīgu – tas nozīmē šiem cilvēkiem problēmas vai vajadzības atrisinājumu.
Produkta vērtība, nonākot ārpusē, mainās un šie centieni ir būtiski, jo produkta vērtība ir nevis tā, ko ražotājs tur ir ieguldījis, bet gan tā, ko patērētājs no tā sagaida. Respektīvi, kā pāris uzņēmēji teiktu, ka rūpnīcā viņi ražo lūpu krāsu, bet veikalos pārdod cerību.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties