Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:429180
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.05.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pirmkārt, es gribētu apšaubīt faktu, vai Bostonas bankā praksē vispār tika realizētas korporatīvās komunikācijas funkcijas. Domāju, ka bankā katastrofāli iztrūka komunikācija starp departamentiem. Bankā bija izveidota tāda jaunā struktūra, ko mēdz saukt par decentralizētu, līdz ar to arī visi procesi tādi bija. Es uzskatu, ka Bostonas bankā bija izveidojusies nopietna krīzes situācija, ko iespējams varēja novērst jau pirmsākumos, ja būtu piestrādāts pie attiecībām ar darbiniekiem, vadību, medijiem, klientiem. Ir tāds labs joks: vai zināt, kas kopīgs bankai un mušai? – abas var nosist ar avīzi. Man liekas, ka Bostonas bankas gadījums ir labs piemērs tam, kas notiek, ja uzņēmums, banka, komercstruktūra, valsts iestāde u.c. nekomunicē ar medijiem.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties