Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:725310
 
Vērtējums:
Publicēts: 05.02.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Montesori uzskata, ka viņas audzināšanas mērķim ir divējāds raksturs: bioloģisks un sociāls. Bioloģiskajā ziņā jāpalīdz indivīda dabiskajai attīstībai, sociālajā ziņā – jāpalīdz indivīdam pielāgoties apkārtējai videi.
Manuprāt, šim mācību modelim ir vairāk pozitīvo aspektu. Viens no šīs metodes plusiem ir tas, ka katrs bērns tiek uztverts kā rīcībspējīga personība un viņam tiek ļauts darboties individuāli, praktiski, bez pieaugušo iejaukšanās. Tā tiek aktivizēti bērna paša iekšējie motīvi, tiek veicināts tas, ka viņš pats pieņem izvēli un izjūt sekas. Tādējādi veidojas pašregulējoša persona. Vēl pie pozitīvās puses varu minēt to, ka pēc šī modeļa principiem vide tiek veidota tā, lai bērns var attīstīties.
Manuprāt, svarīgākā šī mācību modeļa atziņa ir: Bērns nav audzināšanas, mācīšanas objekts. Audzinātājs var tikai palīdzēt bērnam attīstīt pašam savu personību, pašam sevi īstenot kā gara, ķermeņa un dvēseles vienotību.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1337247
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties