Vēl viens neveiksmīgs piemērs ir Austrālijā veidota kampaņa pret marihuānas smēķēšanu, kas ir nosaukta kā sliktākā pret narkotiku lietošanu reklāma. Tas kas šo reklāmu padara sliktu ir sajūta, ka tā ir kaut kāda parodija, nevis pret marihuānas kampaņa. Kampaņa sastāv no vairākiem klipiem, kuros visos ir parādīti jaunieši, kuri sapīpējušies zāli ir neveikli un nevar piemēram, padod sāli pie vakariņu galda. Visas reklāmas beidzas, kad kāds pasaka „pīpētāju neveiklība” un parādās uzraksts „Tu esi slikts, kas esi sapīpējies”. Diemžēl šāda pieeja un baiļu izmantošana nesasniedza mērķauditoriju. Tā vietā lai jaunieši baidītos no marihuānas lietošanas viņi marihuānu redzēja kā dīvainu, smieklīgu un muļķīgu, kas rada pretēju efektu. Kampaņa ātri pārvērtās jokā sociālajos medijos un nopietnā pret narkotiku ziņa tika pazaudēta. Šis ir vēl viens piemērs, kas parāda, ka svarīgāk ir saglabāt zīmola galveno ideju nekā izveidot lielisku radošo ideju, kas nomāc ideju.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=97&v=7rHm8GbTHyE
Daudz un dažādi tiek diskutēts par baiļu izmantošanu reklāmās ētiskumu. Kamēr kāds tam nepievērš uzmanību, uz kādu tas var atstāt spēcīgu iespaidu. Bailes ir spēcīga emocija un to izmantošanu vajadzētu rūpīgi pārdomāt, lai neizskartu kādu sabiedrības daļu. Kamēr kādam tas var likties ētiski, kādam var likties pāri visām robežām. Protams ir skaidrs, ka reklāmā nevarēs pārkāpt vispār pieņemtas sabiedrības normas, kas var likt sabiedrībai novērsties no zīmola utt. Jāatceras, ka bailes nav vienīgais veids, kā pievērst cilvēka uzmanību un likt viņam rīkoties.
…