Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:774114
 
Vērtējums:
Publicēts: 20.04.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

According to Theobald (1998:411) authenticity means genuine, unadulterated or the real thing. In modern times tourism is frequently accused of destroying authenticity ((a notion which is problematic in its own term), through commoditization of cultures, such as festivals, dance rituals and food which is produced for monetary gain. The definition of authenticity is debatable by many academics; I will try to explore their views on this subject in this essay.
MacCannell, in The Tourist (1999), portrayed the tourist as being on a pilgrimage, a search for authenticity. To define "authentic," MacCannell drew upon the distinction made by the sociologist Erving Goffman between the "front" and "back" regions of social establishments. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1269046
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties