Ausekļa Baušķenieka ekspozīcijas darbi, šķiet, jokojas par nopietno. Gleznas atspoguļo cilvēku ar visām tā vājībām un dīvainībām. Vērojot gleznas, negribas skaļi smieties, bet pasmaidīt, jo visas situācijas, kas attēlotas ir nopietnas, sadzīviskas un joprojām aktuālas arī šodien. Kā piemēram, gleznā „Vēlēšanu laiks”, kurā aktīvi darbojas politiķi – visdažādākajos veidos reklamējas, mānot tautu ar daudzsološiem solījumiem. Šodienas saspringtajā priekšvēlēšanu gaisotnē šī varētu būt īstā glezna, kur svarīgos un aktuālos notikumus ir iespēja aplūkot ironiskā gaismā un ironiski pasmaidīt. Savukārt, darbā „Šaubas pavada mākslinieku” gleznotājs iet aizdomājies, bet aiz muguras attēlotas pašas šaubas – kā trīs baltos halātos tērptas labi barotas sievas.
Vairākās gleznās Baušķenieks simboliski attēlo cilvēka domas, melodijas, skaņas, kas redzami kā mazas kustīgas eņģeļveidīgas būtnes. Tām ir sava unikāla simboliska nozīme, kas padara darbus sirsnīgus, dzīvīgus, kustīgus. …