Tā vietā lai apgalvotu, ka visi auditorijas dalībnieki tiek ietekmēti ar mediju ziņu palīdzību, ir nepieciešams saprast, ka:
Auditorijas ir daudzveidīgas un mainīgas;
Mediju tekstu nozīme ir interpretācijas jautājums;
Mediju iedarbības vai lietošanas sekas ir atkarīgas no sociālā konteksta.
Auditorijām būtu jāinterpretē to, ko tās redz, lai dekodētu ziņu kā nozīmīgu vai sakārtotu, neskatoties pat uz to, ka šī interpretācija varētu būt pilnīgi ikdienišķa. Skatīšanās pieredze ir sociāli un kulturāli izvietota, tā, ka skatītāju ikdienas bažas, pieredzes un zināšanas kļūst par skatīšanās interpretatīvā procesa resursu. Auditorijas atšķiras pēc to interpretācijām, radot vienādiem mediju tekstiem dažādus lasījumus.4
2011.gadā tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir papildinājusi esošo pētījumu klāstu ar jaunu pētījumu – TNS Latvia Digital . Šis ir Latvijā vēl nebijis tik liela apjoma interneta patēriņa paradumu pētījums, kura mērķis ir izzināt Latvijas iedzīvotāju paradumus digitālajā vidē, lai iegūtās zināšanas tālāk varētu pielietot efektīvas digitālās mārketinga stratēģijas izstrādē. 5
…