Ar politikas elastīgumu tiek minēts fiskālās politikas elastīgums, kas no vienas puses ietver piemērotas institūcijas, kuras spēj balansēt fiskālo politiku starp fiskālo piesardzību un fiskālo elastīgumu, tā lai nodrošinātu abu politikas veidu piemērotību un ilgtspēju. Un otrkārt, fiskālās stabilizācijas fondi varētu izlīdzināt ienākumus no nestabiliem nodokļu ienākumiem, kā, piemēram, tiem, kas balstās uz eksportu, veidojot nodrošinājumu un savā ziņā drošības tīklu ekonomikas attīstībai.
Nākamais punkts, kas tiek minēts aptaujā, ir nepieciešamība uzlabot infrastruktūru, tā kā infrastruktūra nodrošina loģistiku, komunikāciju un citas iespējas, un nodrošināt cilvēku attīstību , kā jau minēts esejas sākumā, valsts lielākā labklājība ir cilvēks. Tomēr bieži vien tendence norāda, ka iedzīvotāji no mazāk attīstītām valstīm cenšas emigrēt uz attīstītām valstīm, veidojot iztrūkumu kā cilvēku resursos, tā arī darba tirgū un ekonomikas izaugsmē.
Kopumā var secināt, ka attīstība ir gan ekonomisks, gan sociāls process, kur no ekonomiskā skatu punkta ir svarīgi pievērst uzmanību kā IKP un NKP, tā arī iedzīvotāju skaitam, investīcijām, cenu stabilitātei, eksporta precei (ne cik eksportē, bet ko), valūtas kursa stabilitātei, vienlīdzīga ienākumu sadalei, investīciju līmenim un piesaistei un elastīgai politikai, kas sevī ietver ekonomikas struktūras reformas un spēju reizēm arī radikāli mainīt valsts ekonomikas politiku.…