Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:328547
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.03.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Iespējams, nav pārsteidzoši, bet numuriņa rezervēšanas intensitāte bija lielāka gadījumos, kad atsauksmes vairāk bija pozitīvi tendētas, nekā negatīvi, es varētu tikai piekrist, pēc savas pieredzes varu teikt, ka liela nozīme ir pozitīvju atsauksmju vairākumam.
Izvirzītās hipotēzes apstiprinājās, atsauksmes būtiski ietekmē cilvēka izvēli, pirms rezervēšanas, cilvēki noteikti apskatīs atsauksmes, tādēļ uzņēmumam svarīgi ir pieņemt jebkādu kritiku un attīstīties, kā arī risināt problēmas, ja tādas radušās arī pēc pakalpojuma saņemšanas, lasot sava uzņēmuma atsauksmes, ir svarīgi atrast kontaktu ar neapmierinātu klientu un komunicēt.
Zinātniskajā rakstā pierādīts, ka cilvēki vairāk uztver un atceras negatīvu informāciju, nekā pozitīvu.
Kā arī saprotamāks ir vērtējums pēc ciparu skalas (1-5), pēc attiecīga vērtējuma, cilvēki vairāk izprot, kas viņus sagaida un ērtāk ir iespējams pārskatīt informāciju.
Balstoties uz pētījumu, menedžeri, var rīkoties un attīstīt servisa un darbinieku kvalitāti, pozitīvi iespaidojot nākamos klientus.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties