Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:316889
 
Vērtējums:
Publicēts: 28.08.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Kā sniegt patērētājam šo informāciju, kura būtu jāatceras? Daudziem cilvēkiem ir labi attīstīta emocionālā atmiņa, proti, viņi varbūt neatcerēsies kas notika, bet spilgti atcerēsies izjustās emocijas, tādēļ, domājot par produkta pārdošanu, būtu svarīgi, lai reklāma radītu pozitīvas emocijas. Tas ir īpaši svarīgi gadījumos, kad ir konkurence ar līdzīgiem produktiem starp kuriem nepastāv lielas atšķirības to funkcionalitātē un kvalitātē. Šis pārdošanas aspekts varētu būt daudz svarīgāks Millenials paaudzei kā X paaudzei, jo Milleniāļi vēlas nopirkt emocijas nevis lietas. Atmiņas bieži ir saskaņotas ar sensoriem iespaidiem, smarža var atsaukt atmiņā kādus pagātnes notikumus. Informācija no smaržas un garšas receptoriem nonāk pa taisno smadzenēs caur hipokampa ožas sīpoliņiem, tāpēc šīs maņas nereti izraisa visspēcīgākās atmiņas. Ja vien tas ir iespējams, būtu jāmēģina radīt potenciālajā patērētājā pozitīvās emocijas caur viņa atmiņā jau esošo informāciju, piemēram, izmantojot smaržas vai garšas atmiņu. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties