Bieži tiek izmantots jēdziens atgriezeniskā skaite, lai novērtētu kādu konkrētu situāciju vai darbību, ko veicis kāds cilvēks, taču tas nebūt nav viss. Liela daļa neizprot šī jēdziena pareizo nozīmi, kā arī neprot to efektīvi izmantot, lai šī komunikācija dotu kādu ieguldījumu mērķa sasniegšanā cilvēkam, kuram tā tiek sniegta.
Džons Hatijs (Hattie, 2008), kurš ilgstošos pētījumos ir atklājis, ka atgriezeniskā saite ļoti spēcīgi ietekmē sniegumu, atzīst, ka ir “bijis sarežģīti šo jēdzienu saprast”.
Atgriezeniskā saite ir jebkāda veida informācija par to, kā mums sokas ceļā uz mērķi un kas palīdz šo mērķi sasniegt. Tā var būt verbāla, bet arī neverbāla, vai pat nesaistīta ar kādu citu cilvēku.
Kangalgils ar kolēģi (Kangalgil & Özgül, 2018) uzsver, ka atgriezeniskā saite ir daudzu pētījumu centrā, kas apspriež studentu un skolotāju uzvedības mijiedarbību, kā arī tika pierādījuši, ka ir īpaši svarīgi, lai skolēns saņemtu pienācīgu atgriezenisko saiti, jo tas ietekmēs prasmju apguvi.
…