Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:469800
 
Vērtējums:
Publicēts: 26.01.2005.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

4 Conclusion
B2C diffusion seems to be less affected by global forces and more affected by variables specific to the
national and local environment, such as consumer preferences, retail structure, and local language and cultural
factors. We find that consumer preference for valuable content and concerns for security and privacy are the most
significant factors. In addition, rather than converging around the world, country preferences for local content,
culture, and language differ significantly and shape e-commerce adoption. The existence of dense distribution
networks, which can discourage on-line shopping, but also can provide the infrastructure for creative B2C strategies
is another local factor. B2C models developed in the U.S. have been transplanted or imitated in many countries, but
some of the biggest B2C success stories have been country-specific, such as Japan's i-mode and Korea's on-line
gaming businesses.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1292554
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties