Secinājumi:
1. A/S SEB banka galvenās mērķa grupas ir klienti, akcionāri, darbinieki un augstskolas;
2. vislielākā loma sabiedriskajām attiecībām A/S SEB banka ir darbā ar klientiem, jo tās uzlabo uzņēmuma tēlu un uzņēmums kļūst pievilcīgāks klientu acīs, un svarīgi arī atzīmēt, ka tie nes vislielāko peļņu uzņēmumam;
3. saistībā ar akcionāriem sabiedrisko attiecību joma nav īpaši atdalīta, tā aprobežojas ar informāciju par finansēm;
4. liela nozīme ir arī sabiedriskajām attiecībām darbā ar paša uzņēmuma darbiniekiem. Darbinieki tiek aktīvi iesaistīti sabiedrisko attiecību pasākumos, kas ne tikai palielina uzņēmuma publicitāti, bet arī pozicionē to kā sociāli atbildīgu, kā arī veicina saliedētību savā starpā un komandas gara attīstību;
5. arvien palielinās sabiedrisko attiecību loma darbā ar augstskolām. SEB Unibanka kā Latvijas studentu vadošais finanšu uzņēmums ar savu darbu ir nostiprinājis pozīcijas jauniešu vidū, kā "Gada studentu labvēlis" jau trīs gadus pēc kārtas ar studentiem ir kopā pasākumos, kas saistīti ar studiju uzsākšanu, studentus izglītojošu semināru atbalstīšanu, kā arī stipendiju programmu izveidi un to attīstību.
…