Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:153511
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma kopējās darbības mērķi
Kļūt par labāko mūsdienīgas finanšu institūcijas paraugu Eiropā.
(Uzņēmums pastāvīgi cenšas palielināt tā vērtību. Tā mērķi vidējā termiņā ir: palielināt operacionālo peļņu (pirms nodokļu nomaksas) ik gadus par 10%; nodrošināt pašu kapitāla atdevi vismaz 20% apmērā; nodrošināt izmaksu/ienākumu rādītāju zem 50%; nodrošināt neto riska izmaksu rādītāju zem 0,6%. Hansabankas grupa ir ieguvusi starptautisku atzinību, jo ir orientēta klientu attiecībās uz ilgtermiņa sadarbību, kas garantē profesionālu un pretimnākošu apkalpošanu, ērtu pieeju visiem pakalpojumiem, drošu attālināto pakalpojumu kanālus par konkurētspējīgām cenām un darbinieku spēja uzņemties atbildību un viņu augstais sniegums ir garantija uzņēmuma vislabākajai darbībai.)
• Spriežot pēc izvirzītā uzņēmuma kopējās darbības mērķa, kas ir ieņemt vadošo vietu tirgū, pieņemot, ka tirgus ir jūtīgs pret cenu, nosakot zemāku cenu produktiem, bet pakalpojumiem izdevīgākus un pievilcīgākus noteikumus, nekā galvenajām konkurentu bankām.
Mārketinga kopējās darbības mērķi
Bankas kopējā tēla stiprināšana un izvirzīto biznesa mērķu izpilde kā pārdošanas apjomu palielināšana, piedāvājot risinājumus, kas vistiešāk palīdz apmierināt klientu vajadzības un to pieprasījumu pēc finanšu risinājumiem.
(Mārketinga darbībai jābūt mērķtiecīgai un ieguldījumu efektivitāti vienmēr jāaprēķina attiecībā uz gūto rezultātu. Mērķa sasniegšanai tiek izstrādāti reklāmas materiālu kampaņas pārdošanas atbalsta akcijas, sabiedriskās attiecības jeb PR aktivitātes, kuru mērķis ir nodrošināt darbiniekus ar informāciju par bankas principiem, kā arī sadarboties ar masu medijiem, plānot bankas informācijas publicitātes kampaņas, izmantojot galvenos sabiedrisko attiecību instrumentus. Mērķu sasniegšanai tiek izmantoti arī iekšējās komunikācijas projekti, prezentācijas un klientu pasākumi, kā arī būtiska ir tirgus analīze, jo precīza, adekvāta uz izsmeļoša informācija ir visa pamatā,lai pieņemtu pareizus lēmumus)

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties