Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
  • Ārpuscenas faktoru ietekme uz pieprasījumu vai piedāvājumu

     

    Eseja2 Ekonomika

2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:987373
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Citu preču cenas. Ja “MRB” preces cena palielināsies, tad pieprasījums samazināsies un aizstājprecei palielināsies. Ja mūsu preces cena samazināsies, tad pieprasījums pieaugs.
Pieprasījumu ietekmē arī pircēju skaits, tuvojoties Ziemassvētkiem pieprasījums pieaugs, jo tas ir dāvanu laiks. Bieži dāvina šokolādes. Uz “MRB” pieprasījums īpaši var pieaugt Svētā Valentīna dienā, jo šokolāde ir sirds formā, kas viņu šajā dienā padara pieprasītāku.
Ir daudz ārpuscenu faktoru, kas var ietekmēt pieprasījumu, bet ir zināms, ka pieprasījums nekad nebūs stabils.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties