Nodaļas sākumā tiek izskaidrota tikumības būtība un veids kādā tā parasti tiek iedalīta – dianoētiskā (jeb prāta) un ētiskā (jeb rakstura tikumība). Šajā nodaļā tikumība tiek vērtēta no darba jeb darīšanas skatpunkta, kas ļauj izdalīt tādas atskārsmes kā laba un slikta darba darīšana, kas pēcāk tekstā arī atspoguļojas piemērā par labiem un sliktiem celtniekiem, kas dara savu darbu, respektīvi, neiedziļinoties šī darba būtībā un mērķa argumentācijā, bet raugoties no malas, patiesi, var secināt, ka rezultāts parasti tiek dalīts divās kategorijās - labs rezultāts, kas ir kā novērtējums par sabiedrības acīs labi paveiktu darbu vai slikts rezultāts, kas ir kā nopelns par slikti paveiktu darbu sabiedrības acīs. No nodaļā lasītā izriet šādi secinājumi: …